Irwin-klubin tiedote 27.5.2007

Tiedotusasiaa uusille ja vanhoille jäsenille!

Irwin-klubin jäsenhankintakampanja jatkuu. Uudeksi jäseneksi liittyvät saavat liittymisyllärin - viime kauden viimeisen lehden, liittyessään Irwin-klubiin. Vanhat jäsenet voivat kutsua potentiaalisia uusia jäseniä mukaan. Suosittu lahjaidea on myös hankkia kaverille Irwin-klubin jäsenyys. Uusi kausi lähtee näin ennen kesähelteitä ryminällä käyntiin! Nyt alkaa jäsenkortistot ja minimaalinen byrokratia olla kunnossa. Ensimmäinen G-lehti ilmestyy piakkoin!!!

Jäsenmaksuja 2007 on kertynyt jo mukavasti klubin tilille, näillä varoilla tuotetaan tämän vuoden G-lehdet! Mitä enemmän saamme jäseniä mukaan, sen paksumpi ja asiapitoisempi aikaansaamamme lehtikin on! Tämä on tärkeä syy saada Irwin-klubia kasvamaan. Talkoisiin kutsutaan nyt kaikki! Jokainen ihminen, Irwin-klubin jäsen eritoten, pystyy vaikuttamaan tähän asiaan. Irwin-klubista on kasvava Suomen suurin musiikki- ja elämäntapayhdistys, se on selviö ja vain ajan kysymys, koska Irwin on takavuosien suomalaistähdistä suosituin. Maailmanluokan tähdillä on suuria kerhoja myös Suomessa, siksi on mielestämme tärkeää, että myös suomalaisten rakastamalla Irwin Goodmanilla on laajapohjainen klubi. Sen voimme helposti saada aikaiseksi me Irwin-klubilaiset itse tiiviillä yhteistyöllä. Jäsenhankinta on yksi tämän vuoden pääteemoista. Pieni yhdistyksemme kamppailee muun muassa lehden tuottamisen kulukuilun partaalla. On meidän kaikkien etu, että meitä on enemmän! Näin saamme enemmän aikaiseksi, siitä hyödymme me kaikki. Päätuotteemme G-lehti vaatii kehittyäkseen lisärahoitusta, ja ennen kaikkea laajempaa levikkiä. Parille sadalle lehden tekeminen on mahdollista, mutta lehden yksikköhinta muodostuu näin sellaiseksi, että sivumäärästä joudutaan tinkimään. Sivumäärää ei voi kasvattaa ilman merkittävää levikin laajentumista. Tavoitteemme on nostaa jäsenmäärä tuhanteen, sekä saada lisää voimia yhdistystoimintaan. Kun jäsenmäärätavoite saavutetaan, saadaan lehtipainoasiat sellaiseen asentoon, että uusi upea (paksu) G-lehti on syntyvä. Lehtemme on saanut kiitosta, sitä on kehuttu kerholehtien aateliin kuuluvaksi. Tyylikäs lehtemme onkin todellinen erikoisuus, alle 20-sivuisena lukupakettina siinä on runsaasti asiaa, harvinaisia kuvia - enemmän kuin monessa isommassa lehdessä. Kasvu on kuitenkin edellytys kehitykselle tässä tapauksessa. Haluamme kasvaa hallitusti sellaiselle tasolle, että toiminnot saadaan hyvin järjestetyksi, niin että kaikki saavat klubitoiminnasta enemmän!

Jo iso joukko uusia ja vanhoja jäseniä on kantanut kortensa kekoon. Vielä tarvittaisiin lisää porukkaa mukaan. Me tiedämme että kentällä on asiasta kiinnostuneita, mutta heitä on vaikea tavoittaa. Mainoskampanjaan ei ole syytä eikä varojakaan. Ainoa tapa tavoittaa nämä henkilöt, www-sivujemme lisäksi, on kontaktoida heihin henkilökohtaisesti. Juuri sinä voit nyt vaikuttaa asiaan! Tulosta tämä sivu tai Irwin-klubiin -linkin sivu mukaasi ja anna se tuntemasi parantumattoman irwinistin, tai sellaiset oireet omaavan henkilön käteen... Rohkaise liittymään mukaan joukkoomme! Jäsenmaksun maksamalla varmistaa paikkansa halutun G-lehden postituslistalla - muitakin etuja on tänä vuonna luvassa! Suurempana joukkona pääsemme paremmin kaikkiin päämääriimme. Tämä on asia josta ei pidä vaieta. Irwin on ansainnut kerhon, jossa ovat kaikki hänen ystävänsä mukana!

Irwin-klubiin liittyminen:

Liittyminen käy helposti. Maksat pankkiin jäsenmaksun 24 euroa ja saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän G-lehden!
(Kaikki 2007 vuoden puolella liittyvät uudet jäsenet saavat kauden 2006 viimeisen lehden - Erikoisnumeron - kaupan päälle!)
Kaikki jäsenet (uudet ja vanhat) saavat myös erityisen edun tänä vuonna! Näistä asioista lisää uusimmassa lehdessä, joka on parhaillaan työn alla.

Maksa pieneen riippumattomaan hämäläiseen pankkiin jäsenmaksu 24 euroa (kaikki raha menee lyhentämättömänä Irwin-klubin G-lehtikassaan!)

Pankkitilin numero: 451076-240428 Luopioisten Säästöpankki

Liitä mukaan nimesi ja osoitteesi!
Voit varmistaa liittymisesi myös sähköpostiviestillä puheenjohtajalle
ari.g.lahti@gmail.com

Tiedustelut samasta osoitteesta. Asia on kuitenkin pankkisiirrolla selvä ja lehti putoaa luukusta postitusten yhteydessä!

Terveisin:
Irwin-klubin johtokunta ja G-lehden toimituskunta

Irwin-klubi, Irwin Goodman ry on nopeasti kasvava musiikki- ja elämäntapayhdistys

Irwin-klubin jäseneksi ovat liittyneet sadat Iriwin-musiikin ja rehellisen suomalaisen elämänmuodon ystävät kautta maan. Jäsenetuja on runsaasti, mainittakoon neljä kertaa vuodessa ilmestyvä värikäs ja retee G-lehti, sekä runsas, yhä laajeneva valikoima erilaisia tuotteita jäsenhintaan, yms. Kaikki Irwin-klubin tiedustelut puheenjohtajan sähköpostiosoitteeseen suoraan:
ari.g.lahti@gmail.com
www.arilahti.com